درباره

بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان با توجه به رسالت خود در زمینه کمک به ارتقاء سلامت جامعه و با همت هیئت مدیره بنیاد، اساتید و پزشکان صاحب نظر با همکاری انجمن ملی توسعه سلامت مهر پارسی در سال ۱۳۹۳ تصمیم به انتشار ماهنامه سلامت و تندرستی گرفت.

این ماهنامه با دریافت مجوز شماره۲۹۶۱۸/۹۳ فعالیت خود را با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری ها و بالا بردن سطح سلامت جامعه در ابتدا با تیراژ ۱۰٫۰۰۰ نسخه شروع کرد و در حال حاضر ماهیانه بیش از ۲۰٫۰۰۰ نسخه از آن به صورت رایگان در اختیار آحاد مردم جامعه قرار می گیرد و در ایام خاص مانند عید نوروز ،ماه رمضان و… تیراژ نشریه به ۱۰۰٫۰۰۰ نسخه می رسد . تمایل و درخواست خوانندگان نشریه ما را بر آن داشت تا با اجرای طرح هایی مانند طرح توزیع خانه به خانه ، توزیع در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و توزیع در اماکن عمومی (همزمان با اجرای برنامه های پایش سلامت) با هدف اطلاع رسانی در خصوص بسیاری از بیماری ها و مخاطب قراردادن تعداد بیشتری از هموطنانمان، به هدف انتشار نشریه که همانا کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه است نزدیک تر شویم.

کلیه عواید حاصل از ماهنامه سلامت و تندرستی صرف کمک به درمان مددجویان بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان و انجمن ملی توسعه سلامت مهر پارسی هزینه می گردد.